Gisteren liep ik nog wat slaperig Hoog Catharijne binnen. Ter hoogte van de MediaMarkt flitste me het ineens toe: Show Pain. Terwijl ik doorliep bleef het in mijn hoofd rondtollen en begon ik me af te vragen of het geen tijd werd voor een psychiater.Pas toen ik er op de terugweg opnieuw langskwam, zag ik dat de imperatief niet uit de krochten van mijn ziel kwam, maar resultaat was van brainstormsessies van ondernemers. Die hebben via een local store marketingaanpak met S.M.A.R.T.-principe een full-service franchise concept ontwikkeld, teneinde een bake-off formule in de markt te zetten, die zich kenmerkt door het drie momenten concept “before, during and after lunch”. Een Retail Promotion Real Estate organisatie heeft zich intussen op basis van turn key oplevering met de A1-locaties beziggehouden.
Bij Show Pain zijn ze hierin natuurlijk lang niet de eerste, maar naar eigen zeggen wel de beste. Doe mij maar zo’n mediterraans broodje.
2 reacties
Grappig, in WC Kanaleneiland was deze broodjeszaak met de rare naam me ook al opgevallen. Het ijshoorntje dat ik er bestelde was in ieder geval pijnlijk klein…
Ik had de laatste tijd al veel moeite met de vertaling van broodjeszaak Du Pain, maar nu wordt de naam nog pijnlijker.